Sunday 17 April 2011

wondering around in taipei.



For really long time since I got back,
have been wondering what I love about my hometown.
I stuck when I start to really think about it
cos I am changed, so does taipei
no doubt.
but what is there that still make each other amused?


 defiantly the yum food. 
different type of food
but all taste really homy. 




love the atmosphere huashang1914  create.
I am always a big fan of old&new's mix&match.
but it did look a bit dump this sunday,
because of the weather? 
just dont feel like it fit with the people there.
too fancy? too dreamy? 
i dont know
but it is a nice place for your wedding photo shoot. 


taipei, let me get to know you better please
so i can fall in love with you.





從回來台灣到現在, 我一直在問自己我愛台北什麼
但每當我要回答時總是會卡住...
可能是在離開的這段時間
我變了,台北也變了
現在, 有點陌生的我們還能蹦出些什麼火花?

食物毋庸置疑的是我的最愛,各式各樣的美食總是能吃得出家鄉味
就像明星西點咖啡館 濃濃的俄羅斯味內, 還是能感覺得到台灣的古早味

華山1914創意園區裡的氣氛令人著迷 
但走一圈後感覺卻像是景點
沒有活動的園區 無法融入人群
不知道是看似很貴很貴的商店跟餐廳的關係
還是天氣不好
但不管怎樣
這是一個很適合拍攝結婚照的地點

台北, 
我很誠懇地
想重新認識你
和你談場戀愛,也可以



Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...