Sunday 15 January 2012

opps.




oh dear.
i really was day dreaming past few weeks. 
cos i am taking a long holiday
for good
for a brighter 2012
so i allow myself to dream of...
everything that i could possibly do in 2012. 

SORRY

for not being such a good blogger
for not sharing good stuffs
for not letting you have a peak of what i am dreaming of


so i decided, 
taking off my pyjamas, 
and putting on my sensible radar, 
searching for every inspirational and graceful things in our world. 

hope you will still be there, 
and that's all i am asking for. 



天阿,
現在的我被內疚包圍著
有點放假過頭
嚴重收不了心的感覺
這段“空白”期間
我正在思考2012我要用什麼身分面對這世界
哪一個夢想是要堅持
還有在認識這世界的殘酷後
要怎樣向它介紹我的夢想

抱歉抱歉抱歉
陷入思考漩渦的我
成了一個不稱職的部落客
忘了繼續探索與分享這世界的美好
也無暇分享我的生活

所以我決定
脫下思考/擔憂的包袱
裝上探索的天線
繼續在2012尋找/分享/創造
在我們小世界中
所有讓人感動且激發靈感的人事物。

而我只希望
你們還在這裡陪著我

(如果你不嫌棄我這時不時的放“空”)

x




(please put your hands up! let me know you are there~
也請妳們舉起雙手/“有”一聲, 讓我知道妳們的存在)

images via tumblr. 





Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...